zondag 2 mei 2010

Koopzondag

Vanmiddag zijn John en ik naar Alkmaar geweest.
Afgelopen woensdag was ik geslaagd voor mijn boekhoud diploma, en om dat te vieren mocht ik een cadeautje uitzoeken van John. Ik wist precies wat ik hebben wilde, maar in de hele stad was het niet te krijgen. Maar goed nu we toch in Alkmaar waren kon ik meteen ook even naar mijn favoriete woonwinkeltjes. De aller leukste is Van goede Huize in de achterstraat. Daar liep ik tegen een super schattig tuniekje aan, hij is mooi geborduurd en er zitten glanzende lovertjes op ( op de foto een beetje slecht te zien) in die winkel koop ik ook altijd de Jeanne d'Arc Living. Ik loop een beetje achter dit is nummer 3 en nummer 4 is ook al bijna tekoop geloof ik. En als laatste om mijn harten verzameling uit te breiden nog een hart met glimmende pareltjes.

En bij het op 1 na leukste winkeltje, Twin art op het Fnitsen in de oude stad kocht ik dit tijdschriften hangmandje, die komt in de toilet te hangen. Niet dat ik daar lees, maar het staat zo leuk.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Saskia

    Wat een leuke tuniek !! en dat rekje.....zo schattig !!

    Dit is de nieuwste jdl magazine hoor ! de allernieuwste komt pas 28 mei uit !! dus dat duurt nog even.........ik zie bij jouw profiel dat je me volgt maar zie het niet op mijn blog zeg maar....ik weet nou weer niet hoe dat zit??.........heb ook niet veel verstand van blogger hoor!!

    Nou leuk je nieuwe blog ! ik kom zeker terug hoor! fijne avond nog ! groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ook bent begonnen...gewoon doen..
    groetjes Kari

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas