maandag 3 mei 2010

Regen

Bah!!! het weer gooit al mijn plannen voor vanmiddag door de war. Ik wilde samen met mijn jongste dochter naar de markt, zodat ik nog wat kantjes en bandjes kon kopen voor mijn vogelhuisjes. Maar om dat nou in mijn knal rode regenpak te doen zie ik niet zo zitten.
Een paar weken geleden kocht ik online bij Gepke van www.yourzoap.nl het Tilda flowergarden papier, en vlak daarna zag ik op de blog van Elly (myeverydaythings.blogspot.com) dat ze daar van die schattige vogelhuisjes mee beplakt heeft voor Your zoap.
Nou heb ik gelukkig een hele handige man, die voor mij 2 vogelhuisjes in elkaar wilde timmeren (ik lever de tekening met de maten, en hij maakt) maar die huisjes zijn nog een beetje kaal zonder bandjes en kantjes.
Ik weet al wat ik voor moederdag krijg, en deze huisjes staan daar (denk ik) heel leuk bij op het plankje in mijn toilet.
Gelukkig verveel ik me nooit, en ga ik vanmiddag dan maar verder met mijn pakketje "Kitty op tuinbankje" van Atelier Sterre. Het schiet al aardig op, ik ben alleen niet zo te vrede over het gezichtje van Kitty, maar die heb ik al 3x over gedaan dus laat ik het nu maar zo.
Mijn eigen Kitty (Nicky) is zo nieuwsgierig, dat ze graag boven op mijn werk komt zitten. (lekker handig)

Nu ik toch met mijn camera rond loop, zal ik ook even laten zien hoe mijn andere kat Bowie er bij ligt. Het mandje kocht ik een tijdje geleden bij "Le chambre brocante"in De Rijp, en Bowie snapt niet dat zijn grote Britse kortharen lijf niet erg in zo'n mandje past. Dus hangen er wel eens een paar lichaams delen uit.

Fijne dag, en ik hoop dat het weer deze week wat beter word.
Groetjes Saskia

5 opmerkingen:

  1. Hoihoi! Hier nog een neiuweling!
    Je blog ziet er al heel gezellig uit hoor!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Saskia, Wat leuk ook een beginner. Ik heb me meteen aangemeld. Om een lijst te krijgen van blogs die je volgt, ga je naar "aanpassen" dan aan rechter kant gadget toevoegen en dan neem je "lijst met blogs" deze kan je steeds weer opnieuw aanvullen, zonder steeds een nieuwe gadget te moeten plaatsen. Bij jou account zie je welke je volgt en welke je wilt laten zien op je blog. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt, anders hoor ik het wel.
    Succes.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Saskia,
    Wat leuk dat je nu ook een blog bent begonnen!
    Nu snap ik ook waarom je nog niet hebt gereageerd op je gewonnen give-away!
    Daar heb je natuurlijk nog helemaal geen tijd voor gehad, hahaha.
    Nou, alsnog bij deze... van harte gefeliciteerd!
    Je had alleen niet bij je reactie gezet of je old, new of beide wilt hebben.
    Dus laat je me het snel weten? Dan stuur ik het op.
    Wil je me je adres even mailen? moniquejonge@hotmail.com

    Ik meld me ook meten bij je aan als volger en zal reclame voor je maken.

    Lieve groet,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Saskia
    gefeliciteerd met je give away maar ook met je gezellige nieuwe blog!
    Ik vind je bowi een kanjer heerlijk zo'n beest!!
    Is je vogelhuisje inmiddels versiert?
    Zal wel want vandaag was het droog dus geen rood gevaarte nodig.
    Ik ga je volgen hoor gezellie!
    Als je zin hebt kom dan ook eens bij mij achterom.
    Hele fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAHA wat een leuke foto van je half naar buiten hangende kat hihi. Zijn ook rare dieren soms he. Mijn Pink kan ook die rare toeren uithalen soms.

    Groetjes van Marian, een nieuwe lezer. Nog gefeliciteerd met je gewonnen prijs ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas