vrijdag 18 juni 2010

Jarig!!!

Gister was ik jarig, en ik mag wel zeggen dat ik nu al super verwend ben. En dan vier ik het zaterdag pas echt.
Van mijn man kreeg ik deze paspop.
Al tijden was ik op zoek naar een echte oude paspop, maar telkens waren ze of te duur of net verkocht. Als ik op marktplaats een bod uitbracht, werd er binnen een half uur al € 30,00 meer voor geboden, dus daar was ik ook al mee gestopt. Daarom heb ik nu maar voor een semi oude paspop gekozen.
Ze komt op onze slaapkamer te staan, maar voor dat dat kan moet er eerst nog een halve verhuizing plaatsvinden. De spullen van mijn oudste dochter op zolder moeten uitgezocht en opgeslagen worden, dan volgt het klus gedeelte (behangen, schilderen etc). Jongste dochter gaat dan op zonder slapen, en in haar oude kamer komen dan de spullen van oudste dochter te staan en de zonnebank die nu nog op onze slaapkamer staat. En dan is er eindelijk ruimte op deze dame neer te zetten. (wat een gedoe voor een paspop haha)
Van mijn man kreeg ik ook nog de stenen vogeltjes, van mijn oudste dochter en haar vriend de bloemen en het kruisje, van onze jongste het muurhaakje en van mijn ouders bloemen en een envelopje.
Op mijn werk werd ik verrast met een mega bos bloemen, mijn hele bureau, computer en stoel waren versierd met slingers en ballonnen en mijn werkgever trakteerde ook nog op gebak (super lief en handig, hoef je zelf niets mee te nemen)
Morgen komt de rest van de familie en vrienden, dus ik ga nu eerst maar even een paar taarten maken.
Fijn weekend!

20 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat heb je een mooie paspop gekregen zeg, mag ik vragen waar manlief deze vandaan heeft? Ik heb dezelfde ervaring op marktplaats, de prijzen schieten omhoog tot het niet leuk meer is....maar een paspop staat ook nog op mijn wensenlijstje...en mijn verjaardag duurt ook zo lang niet meer hi hi!

    Je mag inderdaad niet klagen over wat je al allemaal voor moois gekregen hebt...en je hebt nog niet eens alles gehad! Leuk hoor!

    Veel plezier morgen en nog een fijne verjaardag!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gisteren ook verjaart! :-)

    Proficiat

    xoxo
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meid als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Wat een super kado heb je van je man gekregen,vind hem prachtig.

    Ben ook al een tijdje op zoek naar een paspop. Maar inderdaad ze zijn of heel duur of zo weg. Dus binnenkort
    zal het wel een nieuw exemplaar worden denk ik.
    Wil hem namelijk gebruiken om mijn kettingen enz op te etaleren en te fotograveren zodat ik mijn sierraden kan gaan verkopen via internet.

    Maar goed ik dwaal af, je bent al lekker verwend. Komt morgen vast nog meer bij, wens je een hele fijne verjaardag toe morgen en een fijn weekeind.

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Saskia,en nog vele gezonde jaren.
    Ohh meis,nu ben ik echt jaloers op je,die paspop,wat schitterend.
    Ik ben er ook al heel lang naar opzoek,maar het lukt me niet.
    Je heb echt een hele mooie gehad.
    Wat een prachtige bloemen.
    En wat een mooie spulletjes heb je van je meiden gehad.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie paspop heb je gekrege. En nu maar hopen dat je zwager de "niet al te stille" hints heeft begrepen.
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte meissie.....wat een mooie kadootjes en bloemen !!! fijn weekend ..liefs van mij.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Saskia,

    **** Hartelijk Gefeliciteerd****

    Wat een verwennerij, al die prachtige bloemen dat is altijd zó feestelijk.

    En die mooie paspop is helemaal een super cadeau!

    Ga het gezellig samen vieren met alle lieve mensen om je heen, en verwen jij hun met lekker eigen gemaakt gebak.

    Fijne dag gewenst!!!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeey, alsnog van harte gefeliciteerd.
    Je hebt echt een superkado gekregen, helemaal goed.
    Veel plezier vandaag en dat je maar lekker nog meer verwent mag worden.

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte......
    Wat lief van je mannetje....;)
    Fijne feestdag vandaag.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Saskia,
    van harte gefeliciteerd!!!
    Ik wens je een hele fijne dag toe vandaag, en geniet ervan!
    groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van Harte Gefeliciteerd!!
    Je bent goed verwent hoor...geweldig die paspop!!
    Ach...en is alles maar weer eens lekker opgeruimd toch !!
    Fijne dag vandaag...morgen vieren wij de verjaardag van onze dochter.

    lieve groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sas nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag.
    Wat een pracht paspop heb jij gekregen zeg, echt heel mooi.
    En die bloemen ook zo gezellig, geniet van je dag.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd!!!!!!! Wauw, wat een kadootjes! Prachtige bloemen, en dan die paspop, echt helemaal te gek! Het wordt nog even schuiven en doen lees ik wel maar daarna.... het zal super staan!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd !
    Wat een liefdevolle cadeaus heb je gekregen .
    straks wordt het extra genieten in de slaapkamer .
    Wat kan Yvonne mooie dingen maken hè , ik zit altijd te kwijlen als ik een bezoekje aan haar blog Yitte breng .
    Ben een keer daar en zij is een keer hier geweest en het is een warme vriendschap geworden tussen ons , vandaar denk ik dat mooie boekje .
    Lieve groet en een fijne dag verder van ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Saskia.
    Alsnog van harte gefeliciteerd.
    En wat een erg leuke paspop en natuurlijk ook de andere cadeautjes.
    Veel plezier nog vanavond.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog van Harte gefeliciteerd. En het hoeft niet altijd een echte oude paspop te zijn hoor, deze heeft ook zijn charme.
    Leuk, en nu maar klussen hihi.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog van harte dan, je bent al heerlijk verwend met die mooie paspop en de rest van je kado's. Fijne avond nog vandaag al ben je op je eigen verjaardag nooit echt jarig hé je moet aldoor maar sjouwen met hapjes en drankjes maar gezellig is het wel. Groeten Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aslnog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ben je heerlijk verwend. Ik vind je paspop prachtig en zo'n mooi kantje heeft ze om. Zo'n prachtexemplaar verdiend een mooi plekje.
    Fijne zondag, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd en wat een gaaf kado, helemaal geweldig zo'n paspop.

    Dank je wel voor je lieve woorden.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog van harte hoor, wat een geweldig cadeau heb je gekregen.

    Groetjes van Carina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas