woensdag 1 december 2010

Aankopen op de brocantefair & Sneeuw

Brocantefair
Afgelopen zondag zijn we naar de brocantefair van Elly en haar zussen in Anna paulowna geweest en ik kan je vertellen... het was er heel erg gezellig, knus en sfeervol. En de kinderen van de dames hielpen ook zo lief mee met toostjes en gluhwein uitdelen en bij de kassa kregen we nog een cadeautje mee van een schattig meisje. 
Bij Elly kocht ik een zeepje in een soort envelopje en de nostalgische kaarten het gehaakte kleedje kreeg ik erbij. En bij haar zus kocht ik de lantaarns. 
Sneeuw
Nog geen halve dag nadat ik die schattige vallende sneeuwvlokjes van mijn blog verwijderd heb (blog werd er sloom van) begint het hier buiten echt te sneeuwen.
Eerst nog wat kleine vlokjes die op het moment dat ze de grond raken al gesmolten zijn maar later begon het toch serieus op een wit dekentje te lijken en was ons tuinpaadje al snel verdwenen.
En zo zag Nederland er volgens de satelliet uit.
Persoonlijk vind ik sneeuw alleen leuk als ik vakantie heb en voor de kinderen om te sleeën en sneeuwpoppen van te maken.
Maar niet als ik daar 2x per dag 7 km doorheen moet fietsen, jeetje mina wat had ik het koud vanmorgen op de fiets met die snijdende wind -6 zeiden ze nou het voelde als -16.
Maar het kan altijd nog erger haha kijk maar hier onder.... ik geloof dat dit in Japan was.
En sneeuw en ijs in de natuur is ook gewoon heel erg mooi natuurlijk.

Morgenavond ga ik samen met een stel collega's uiteten en daarna gaan we naar een bloembinderij voor een workshop kerstkrans maken. Ik heb er nu al zin in!



 



14 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's. Veel plezier gewenst morgenavond; zijn altijd leuke uitjes...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's zeg! en heel veel plezier morgen! ik verheug me op het resultaat van je krans
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je foto's weer mooi Sas!!

    Gezellig die lantaarntjes, en veel plezier morgen avond.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's Sas......geniet van een heerlijke avond morgen !! leuk !! ....mooie spulletjes heb je weer gekocht !! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldige dingen heb je gekocht!!!
    Tja..die sneeuw...idd leuk als je lekker vrij bent.
    Ik ga dan met de auto....en ik ga graag over de dijk...maar als het echt slecht is moet ik over de A-6 en dat haat ik.
    Dus voor mij mag het weg blijven hoor.
    je krijgt er alleen wel erg mooie plaatjes van..dat weer wel.

    fijne avond...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie plaatjes..
    niet alleen mijn blog werd sloom van de sneeuwvlokken, mijn hele computer deed alles op een zeer traag gekmakend niveau..
    Ik heb ze er ook maar weer afgehaald, jammer genoeg, want het leek zo leuk..
    fijne avond nog..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie fotos Sas en ik wens je veel plezier morgen!

    Liefs en een hele fijne dag,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owww... wat erg die sneeuw daar in japan!!! Je zal er maar doorheen moeten! Maar het was echt zóóó koud hier! Heb oudste ook maar naar school gebracht met de auto. Die arme jongen moet een uur heen en weer een uur terug, en dan door die snijdende kou, nou dat vond ik toch wel erg zielig.
    Leuk dat je langs geweest bent, vond het heel gezellig!!!!Die lantarentjes zijn ook zo schattig hè!
    Veel plezier vanavond met het maken van je krans!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel benieuwd naar je kerstkrans!!!
    Wat een PRACHTIGE lantaarns heb je gekocht!
    Inderdaad kkkooouuuddd, moet er ook zo door, bbbrrr!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie dingen kocht je!!

    Zoiets zou ik ook wel eens mee willen maken! Dat lijkt me oer gezellig!

    Ja, die sneeuw is alleen leuk als je er niet doorheen hoeft zeg ik altijd.

    Veel plezier met het maken van de kerstkrans!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Sas
    Mooie foto`s als je lekker binnen zit.
    Heb 5 uur! over mijn rondje gedaan.
    Eet smakelijk vanavond en veel plezier met je workshop.

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Saskia,
    wat een leuke spulletjes heb je gekocht bij Elly en haar zussen, het moet erg gezellig zijn geweest las ik al bij haar. En dan die sneeuw, ik vind het prachtig maar als je er doorheen moet toch iets minder fijn. Straks nog mijn post bezorgen en dat gaat nu echt niet op de fiets dus hoop ik dat het vanmiddag stopt met sneeuwen, kan ik er lekker lopend van genieten.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig tafereeltje!
    En mooie kiekjes.
    Voor mij als wintersportfan echt genieten.
    Veel plezier met je etentje en ben benieuwd hoe je krans gaat worden!
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat leuk zeg dat je naar die fair bent geweest. voor mij echt te ver. maar wat ben je goed geslaagd. gaafe lantaarns zeg. mooie sneeuwfotos...je zal er maar tussen rijden hahhaha
    fijn weekend
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas