donderdag 9 februari 2012

Sexy!!!!

Mocht je nog gaan schaatsen en er toch een beetje sexy bij wilt lopen....






















Of deze, dan blijven je benen ook nog een beetje warm.

















Nou mij niet gezien hoor, ik breek mijn enkels al bijna als ik gewoon buiten door de sneeuw loop.
De doorgaande wegen zijn aardig begaanbaar maar binnen de wijk is het nog steeds hopeloos en fietsen is echt onmogelijk.


Ik heb trouwens ook weer wat hoor...
Woensdag ochtend werd ik wakker met behoorlijk pijnlijke bovenbenen.
Na een kleine inspectie bleek dat ik allemaal dikke rode vlekken op mijn bovenbenen had zitten die aanvoelde als enorme blauwe plekken. Maar ja geen tijd om daar lang bij stil te staan, ik had een afspraak bij de kapper, mijn huis had een schoonmaakbeurt nodig, de koelkast was alweer leeg en er lagen nog een paar stapels wasgoed, strijkgoed en opvouw werk op me te wachten. Pas toen ik eind van de dag nog wat Ikea bouwwerkjes in elkaar aan het zetten was bedacht ik dat het toch wel erg vervelende plekken waren die daar op mijn benen zaten.
Dus vanmorgen toch maar even de assistente van de dokter gebeld en om uit te sluiten dat ik geen allergische reactie op iets had moest ik even langs komen.
Zij kijken en daarna de dokter ook nog eens kijken, zegttie jij bent zeker dinsdag toen het -15 graden vroor gewoon alleen met een spijkerbroek aan je benen gaan fietsen he. (Uuuuhh ja inderdaad, 7 km naar mijn werk) Ik durfde geen bijdehante opmerking te maken dat ik ook nog sokken, schoenen, ondergoed, een trui, een jas, een sjaal een muts en een paar handschoenen aan had want dat bedoelde hij natuurlijk niet.
Dit zijn beginnende bevriezingsverschijnselen meissie.
Ik kreeg als advies om als het weer zo koud was en ik naar mijn werk moest fietsen mijn benen dik in te smeren met vaseline daar overheen een maillot aan te trekken en dan pas een spijkerbroek. En die vlekken gaan na een tijdje vanzelf weer weg.
Ja dokter oke dokter...
Dus voorlopig zie ik er prachtig uit met die rode vlekken op mijn benen.
Eeeecht seeeexy!

27 opmerkingen:

  1. Ik had ze ook al gezien, die sexy schaatsen.........niets voor mij hoor !!! Lekker warme boots, niet sexy, maar heerlijk praktisch :)
    Zeg euh....pas jij een beetje op......bevriezingsverschijnselen.....en tja, een maillot onder een spijkerbroek is wel het toppunt van sexy.....dus of je hebt hele sexy vlekken op je benen of je gaat voor de maiilot. Succes...hihhi....
    Lieve groetjes van Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YOOO Sexy lady!!!!
    Wat een verhaal weer Sas, maar gevlekte beentjes in die kinky schaats stiletto's dat lijkt me wel helemaal te gek!!!!!!
    Ik denk dat een maillot over vette vaselinebeentjes trekken geen eenvoudige klus is en dat een maillot onder een spijkerbroek ook helemaal niet lekker zit!!!! Maar bevriezen is ook zoiets dus wat moet je??????
    Sterkte en een beetje zuinig op jezelf zijn, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, grappig verhaal. Voor jou is het natuurlijk niet grappig...! Sorry!

    Ik zag die schaatsen ook ergens in een boekje staan. Ook grappig.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou die schaatsen zijn dus niks voor mij hoor...struilen normaal al over de krant...dus laat maar...helemaal geen schaatsen maar!!

    Meid...daar denk je toch ook niet bij na!!
    Zo'n stoere Hollandse meid...maar je ziet maar..zelfs de stoerste(want dat vind ik je al je gaat fietsen met dit weer) kan een vergissing maken.
    Lieverd...ik hoop dat je snel weer lekker warm bent hoor....in smeren die handel dus...of gewoon lekker met de bus!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik bedoel dus...struikel hè....mijn vingers ook last van de kou?????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doodeng zulke schaatsen, wel mooi/ Maar toch niets voor mij. Jeetje dat je zo bevriezingsverschijnselen kunt oplopen.
    Gelukkig dat het weer vanzelf over gaat.
    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als LADY GAGA op de schaats,heel leuk maar ik zou ook afbreken!!!!
    Fijne avond & groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet je wat OOK lekker warm is onder je spijkerbroek?? Zo'n skilegging van de Action, zelfs IK had het dan minder koud met de post rondbrengen, en dat deed ik ook op de fiets het hele dorp door....helpt echt hoor.

    Tja die schaatsen, BEN dol op hakken, mogen ook hoog zijn maar om daar nou op te schaatsen...hihi nee toch maar minder sexy dan....ik schaats niet meer maar goed...liever minder sexy dan gebroken enkels.....toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig zijn de schaatsen nog sexy!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verhaal over bevriezingsverschijnselen, nooit gehoord, moet jij dan een heel eind fietsen?
    Mij niet gezien op die schaatsen hoor, bestaan die echt?
    Ik kan daar normaal nog niet op vooruit en zeker nu niet, loop nog steeds op crocs...ugly maar die kan ik tenminste alleen aantrekken.
    Alvast een fijn winterweekend
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lange gebreide onderbroek ??...ook leuk toch ??......hahahahahha!!......apart de schaatsen.....en wel luisteren he?? naar de dokter,....liefs van mij...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. DIE SCHAATSEN VIND IK ERG LEUK!
    ALLEEN ZIJN ZE VOOR MIJN TE HOOG!
    VANWEGE DE HAK!

    MAAR DIE RODE PLEKKIES WIL IK OOK GRAAG NIET!
    JE BENT WEL EEN DIEHARD!
    ZO IN DIE KOU OP DE FIETS!

    FIJN WEEKEND,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whahaha je mag eerst wel een cursus volgen om met die dingen op te gaan staan ! Jee dat je zo snel beviezingsverschijnselen kunt krijgen , deze dagen nog maar oppassen dan !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. om te zien zijn ze prachtig,en ja haak is toch wat eleganter hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, ja ik kwam die schaatsen ook al op facebook tegen. Lachen zeg. Zijn ze uberhaupt ooit getest vraag ik me af. Enne..... niet alleen met een spijkerbroek fietsen hé! Beetje koud met dit weer in je blote bovenlijf hihi. We kunnen erover lachen, maar het is toch wel iets hoor. Ik dacht dat als je in beweging was dat je je zelf wel warm hield, maar niet dus. Het zou ook wat voor mij kunnen zijn hoor. Succes ermee! Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ojee, dan heb je nog geluk gehad zeg!! Had je het niet vreselijk koud dan??

    Legging eronder of zo,deed ik vroeger ook wel!! Of pantys onder de broek. Oke, zit niet echt fijn, maar helpt wel!!

    Hoop dat je er niks aan over houd.

    Fijn weekend.

    Lieve groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jeetje wat een verhaal zeg.
    klaar ben je er mee, maar moet je dan een eind fietsen?
    alhoewel ik even 10 min buiten was en mijn achterste al bevroren leek.
    maar wat een sexy schaatsen zeg?
    achter een keukenstoel zou het wel lukken.
    wens je een fijn weekend en oppassen he! met de beentjes.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Saskia,
    Ik zie mezelf al gaan op die hoge hakken en dan nog met ijzers er onder ook... Kan niet eens normaal op hakken lopen, laat staan op deze uitvoeringen. Maar wel heel grappig dus..
    Kijk jij maar uit met die bevriezingsverschijnselen, wel heel stoer hoor om 7 km te fietsen met dit koude weer. Ik doe het je niet na, pak overal de auto voor nu...
    Ik wens je nog een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave schaatsen ;) Wel stoer dat je met dit koude weer op de fiets gaat, maar wel goed op jezelf passen hoor!

    Fijn weekend. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh die schaatsen,ik zou ook mijn nek breken haha,alleen al om het ijs op te komen en die plekken,had mijn man ook,leek wel verbrand bij hem,ik fiets ook ong 10 km en had gelukkig een legging onder mijn broek,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hé sexy legsie! Ai, bijna bevroren... dat is niet zo lekker! Mijn oudste ging ook met die kou naar school (zo'n 15 km heen en 15 km terug) en hij heeft nu zo'n last van rode pijnlijke tenen, ook een beetje bevroren denk ik.
    En die schaatsen... waar haal je ze weer vandaan, tja wie mooi wil gaan... dan ook maar op het ijs! Maar mij niet gezien (ook niet met gewone schaatsen hoor, hahaha!!!)
    Fijn weekend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een gave schaatsen!!!! kon ik schaatsen, deed ik het op die! hahaha. geweldig, ik 'leen' de plaatjes van je als je het goed vindt! bevriezingsverschijnselen, moet niet gekker worden! kunnen we in ieder geval zeggen dat we een strenge winter hadden proest! oh en wat ik ook nog even zeggen wil, ik ben verliefd op je poezen, speciaal op je britse korthaar en Nicky natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha ha ik had ze nog niet gezien...
    Fijne zondag
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Saskia ..wat een uitdaging die schaatsen ha ha ..maar minder van je benen :(...gezien de kou van vroeger.brr.en nu wij het niet meer gewend zijn en dan 7km in die kou fietsen petje af voor jou, sportief van je hoor ;)..ondanks...volgende keer gewoon lekker dik insmeren.. lieve wintergr Gaby..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Saskia, er staat een verrassing voor je op mijn blog, kom je eens een kijkje nemen?
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Via het blog van Sezoentje Sonja heb ik je blog gevonden en vind het er superleuk uitzien!
    Ik ben je volger geworden en kom zeker nog eens terug.

    Groetjes en tot een volgende keer,

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heey meis,

    Van harte gefeliciteerd met de gewonnen Give Away van Sonja!

    Heel veel plezier met deze schattige geurzakjes.

    Liefs
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas