dinsdag 6 maart 2012

Het was zo saai hier

Hey hallo,
Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Bowie en ik ben een Britse korthaar van 3 jaar oud.
Hier in huis ben ik de een na jongste maar ik ben wel de enige kater.

















Zal ik nog eens wat vertellen...
Het was hier in huis zo saai de afgelopen week.
Mijn baasje en haar dochter waren de afgelopen week logeren in Brabant en mijn baas moest de hele week werken.
En toen was het eindelijk weekend ging hij ook al naar Brabant.
Nou gezellig hoor!

Dus ik verveel me nu een beetje en hang daarom de halve dag een beetje op tafel.
Eigenlijk mag ik niet op tafel zitten maar dat zien ze nu toch niet.
Zo kan ik goed kijken wat mijn 3 harige huisgenoten allemaal doen.

















Nicky bijvoorbeeld, dat is de jongste hier in huis en een echte meid als ik haar pest dan gaat ze heel zielig mekkeren en dan krijg ik altijd op mijn kop, Duh alsof zij altijd even lief is.
Ze is verliefd op Lodewijk van eigen huis en tuin geloof ik, ze denkt zeker dat hij voor haar ook wel een leuke tuin gaat aanplanten. Mag ze lekker verder dromen.

Nou en zit ze niet voor de tv dan ligt ze wel te maffen.
Nee dat is gezellig voor mij!
Weet je wat ik doe... ik neem even een zeer uitdagende pose aan misschien kan ik dan de aandacht van Indy trekken.
Indy is maar 4 maanden ouder dan ik maar ze heeft toch een kapsones echt niet normaal meer.
Nou zeg!!!
Wat denk je...
Doet Indy haar pootjes voor haar ogen, zo erg zie ik toch niet uit?
Dit wordt niks zo.  
Nou dan ga ik maar kijken of ik Nina kan vinden, Nina is de oudste poes in huis en ze is al bijna 9.
Ik ben erg verliefd op haar maar zij ziet mij niet zo zitten, als ik lekker tegen haar aan ga liggen loopt ze meteen chagrijnig weg.
Ha hier is ze.

Weet je wat, ik laat mijn huis genoten met rust en laat jullie wel even een babyfoto van mezelf zien.
Op deze foto woonde ik nog bij mijn vader en moeder thuis. Hier heb ik ook nog grijze haartjes op mijn koppie maar die zijn nu allemaal weg.






En zal ik mijn papa eens laten zien? Die is pas echt groot en sterk.

Hij heet Choco prince en mijn mama heet Hakuna matata maar van haar heb ik geen mooie foto. Weet je wat mijn echte naam is? Q-Pido, gelukkig noemen ze me nu Bowie dat is veel stoerder voor een echte kerel als ik.





Hé wat hoor ik nou... dat is het geluid van de voordeur!
(Helaas voor mijn vrouwtje is dit niet onze voordeur maar komt deze foto van het www)

Yes. yes, yes ze zijn weer terug!!!
Nou doei, ik ga kijken of ze iets lekkers voor mij mee hebben genomen.

Pootje van mij en de groetjes van mijn vrouwtje



27 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post, prachtige katten! Leuk zijn ze he? Wij hebben er ook 12 :) Bowie is een schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Bowie past natuurlijk veel beter bij zo'n stoere brit als wij. En er is dus altijd wel iemand bij je in de buurt, ook al mag je er niet naast liggen. Ik mag ook niet naast de poes hier liggen, of zij beter is... pfff.
    Geniet maar weer lekker van het complete gezin, misschien krijg je wel iets lekkers, ik krijg altijd een snoepje als het koffietijd is.

    Groet van Joep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach lieverd....als ze nu weer eens weg gaan...laat je jezelf ff naar Lelystad brengen.
    Ik heb hier wel twee leuke katers, die gek op spelen zijn hoor..je zult je geen moment vervelen!!
    gelukkig zijn ze alweer terug!!

    btw...wat was je een schattige kitten...té leuk gewoon...nu ben je ook nog leuk/lief en stoer hoor!!

    En??...hadden ze wat voor je mee genoen??

    knufffie van Carla hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute Brabant is. Miss Truls had black hair on the head but they are also gone. What a cute couple they could become.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een herkenning, wij hadden ook zo een heerlijke Brit als dit, heette Boomer (eigenlijk Faja Lobis Jonquille Jan.... je snapt... ook niet echt een lekkere roepnaam) en we hadden een Noorse Boskat, Malou.... als ik deze foto's zie mis ik dat spul wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja !! wat grappig bij jouw de kat op tafel......hahahhah!!.....leuk hoor....liefs van mij...xxx...hoe is het met je arm ???..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge Bowie, ze lieten je dus gewoon alleen met die 3 rare poezen, dáár heb je dus niks aan! maar gelukkig..iedereen is weer thuis.. Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi verhaal met Bowie in de hoofdrol. Hij had het toch wel erg zwaar in de vakantie. Gelukkig is zijn baasje weer thuis.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk lieve beestjes
    gewelig!!
    En mooie fotos vooral voor tv!!
    Fijne week
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieferds! Ik vind het een hele leuke post, een mooi verhaal en leuke foto's!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk verhaaltje.
    Wij gaan zelf ook eens een weekje weg en dan worden ze verzorgd door de buurvrouw.wij hebben er drie twee perzen en een gewone straatpoes maar o zo lief.Zouden ze ons ook zo missen? Mooie foto's en ook een lief verhaaltje.
    lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie post, die lijden gewoon hun eigen leven. Hier gaat het ook zo, kom ik ooit de woonkamer in ligt de hond op de bank, tv staat aan(haaha,die heb ik wel aangezet hè) maar meneer ligt met volle aandacht te kijken.Ik moet er vaak zo mee lachen. Het is toch zo een heerlijk leven in huis.
    Liefs, Sonja
    P.S. : gaat het al beter met je arm?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een suerleuke post! Wat een schatten zijn het zeg! daar kun je van genieten!
    Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige post met jou familie! Je bent wel een stoere vent hoor! Je gaat vast nog meer op je vader lijken!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook al zijn er zoveel andere katten om je heen, er gaat niks boven een lekkere knuffel van je baasjes. Gelukkig zijn ze er allemaal weer. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer thuis...gelukkig!

    hahahhahahahaha......wat een GEWELDIG leuke post was dit.....super gedaan!


    liefs


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Bowie, ik heb heerlijk genoten van je mooie verhaal!
    Wat leuk dat we alle katten in jullie huis nu kennen en wat was je een schatje toen je klein was!
    Nu ben je groot en heb je super goed op het huis gepast!
    Bedankt voor je gezellige fotoverhaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een ontzettende leuke post saskia en wat een schatten zijn het!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Bowie,
    Wat ontzettend leuk dat jij even honeurs waarneemt op het blog van je vrouwtje. Je schrijft ontzettend leuk en hebt heel leuke foto´s geplaatst. Ik kan wel zien dat je het zwaar hebt in dat huishouden, maar ik vind je echt een heel stoere kerel hoor, zoals jij op iedereen past en de boel in de gaten houdt. Iemand moet dat toch doen... Fijne avond Bowie en doe je de groeten aan je vrouwtje van mij?
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihihi, Sas, wat een geweldige post, ik heb met een big smile achter mijn laptop gezeten. Wat een prachtige beestjes zeg, heb ze vroeger ook gehad. Gezellig hoor zo'n stel in huis. Ik heb ook niet te klagen hoor met een witte herder van 45 kg, hihihi;-)die houdt ook enorm van gezelligheid.

    Groetjes en een fijne dag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke katten.
    Succes met die donders.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke post zeg en wat een prachtige katten heb je super mooi zijn ze .....fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat is bowie een schatje zeg!
    ik moest lachen om dit verhaal, maar wat een leuke post heb je er van gemaakt.
    en die voordeur! tja dat si voor velen een wens ha,ha,
    fijn weekend meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Bowie,
    Wat heb je een leuk verhaaltje geschreven en wat ben je toch een knapperd! Ook al laat jullie vrouwtje jullie soms even alleen, ze zorgt vast goed voor jullie en in zo'n mooi en gezellig huis wil ik ook wel eventjes achter worden gelaten...;-)
    Liefs, Marion -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke post heerlijk zo'n verhaal . Heb heerlijk genoten en geniet lekker van de deugnieten. Hoop dat je heerlijke dagen hebt gehad

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha, ha, ha, wat een verhaal, wat een knapperd is Bowie, hij schrijft geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Sas,

    Hoe staat het met je "pootje"?????
    Ik ben vandaag weer richting het hospital geweest! Mijn 4 breuken (radius) zijn keurig aan het genezen, maar mijn ander botje zit LOS!!!! EN DAT DOET PIJN, JOH!!!!
    De chirurg wilde het weer 2 weken gipsen, maar eh....
    Nou nee, dank je wel!
    Ik heb nu zo'n kous en moet nu een scan. En fysiotherapie....
    Gelukkig ben ik wel weer op school op therapeutische basis. Wat een gedoe door zo'n malle val, he?
    Ik denk aan je en duim voor je!
    Je poezen zijn prachtig en ik geniet van ze!

    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas