zondag 13 mei 2012

Mooie moeder/dag!

Hallo allemaal op deze mooie moeder/dag!

Ik wil jullie allemaal een bloemetje geven... 
Omdat het Moederdag is...
Gewoon omdat het mooi weer is...
Omdat jullie altijd van die lieve en leuke reacties achterlaten...
Pak er maar een uit een vaasje als je dat wilt!

















Nou is het vandaag niet alleen Moederdag... ook mijn man is vandaag jarig (46 Jaar) dus bij ons was het vanmorgen dubbel ontbijt op bed en samen cadeautjes uitpakken.
Voor hem maakte ik deze kaart.
Het idee komt van de blog van Fieneke het papier is van Bo Bunny (Back to back) de stansen en het kettinkje van Tim Holtz.









Mijn vriendin koos deze dag ook uit om de verjaardagen van haar twee oudste te vieren dus daar gaan we straks heen.
Voor haar oudste dochter die deze week 21 werd maakte ik dit taartje van vilt.
Deze pakketjes verkopen ze bij het kruitvat, ze hebben vier verschillende. Ze zijn snel klaar het het resultaat is wel leuk al zeg ik het zelf.
Envelopje met geld en een vorkje van de Xenos erbij en het is wel weer een leuk geheel zo.









Haar zoon wordt aankomende week 19 en voor hem maakte ik dit zeskantige doosje met M&M's erin. De tutorial hier van kwam ik tegen bij Stempeleinmaleins, het papier is van Maja Design (life by the sea) en de sterstans is een spellbinder. Hier ook weer een zelf gemaakt envelopje met geld bij en klaar is Kees.









Haar jongste dochter was laatst ook jarig en bij gebrek aan crea inspiratie heb ik toe een thee-ladekastje bij de Xenos gekocht een bolletjes lintje langs de bovenrand geplakt en in de vakjes tekst kaartjes gestopt.









In de laatjes heb ik wat make-up spulletjes, snoepjes en een envelopje met geld gestopt. 
En mijn vriendin was zelf tussendoor ook nog jarig voor haar maakte ik deze stationerybox. Ik ben alleen even kwijt waar ik de tutorial vandaan had.
Ik denk dat altijd wel te onthouden... nou niet dus.
Even zoeken... het is natuurlijk wel zo leuk om de bron er even bij te vermelden.
Ja, gevonden!!! Ik heb hem van StampARTic en het papier is ook weer van Maja Design (life by the sea)










Zo ziet hij er geopend uit. 
Erin zitten een paar grote kaarten, drie kleine kaartjes, een paar labels, een notitieboekje en een vakje voor stempels (geld in dit geval)











Ik ga nu net als onze Bowie even verder genieten van deze dag.



27 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je mooie roosje !
    En wat heb jij een geweldige kadootjes gemaakt !
    Fijne dag en natuurlijk gefeliciteerd met je man!
    Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het bloemetje en geniet samen nog verder van deze héél zonnige dag.

    Lieve groet,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Saskia, ik begin met de laatste foto van Bowie, supermooi maar ja het is ook een britje.

    Verder vind ik dat wel heel creatief bent geweest, wat knap allemaal en zo origineel om te geven. Wat heerlijk dat je dat allemaal kan en bedenkt.

    Ik wens je een hele mooi (Moeder)dag!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net als Tanja val ik ook voor Bowie.
    Maar wat een leuke kadootjes heb je gemaakt. Vooral dat kastje is leuk.
    Gefeliciteerd met je man en een fijne dag.

    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Sas,
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man en wat heb je voor iedereen ontZettend leuke attenties gemaakt !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke lieve kadootjes allemaal.......fijne dag liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor het mooie roosje Sas, hij staat te pronken hoor. Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Prachtige kaart heb je gemaakt, houdt ik van. Jij veveelt je vandaag absoluut niet als ik het zo allemaal lees;-)

    Groetjes en veel plezier met wat je allemaal gat doen vandaag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! Wat heb je leuke cadeautjes gemaakt! Daar zijn de ontvangers vast heel erg blij mee! Gefeliciteerd met je man en nog een fijne dag gewenst!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh meis...wat ben je weer geweldig bezig geweest!!
    Ik denk dat iedereen wel héél blij is met de kado's!!
    Ik vind die box ook super...heb de site even bij mijn favorieten gezet dus.

    fijne dag verder...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sas,
    Wat een heerlijke cadeau-ideetjes zijn dit. Nou, ik weet waar ik morgen even naar toe moet. Mijn zus is a.s. vrijdag jarig en wil graag geld hebben voor een mooie nieuwe leren tas, en met zo'n cupcake is het ineens heel leuk om geld te geven zeg...
    Ik wens je een heel fijne gezellige dag toe.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige en vooral persoonlijke kadootjes heb je voor iedereen gemaakt; erg mooi!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat veel moois heb je weer gemaakt...maar ja je hebt ook zoveel feestjes ;)
    Wat een mooie cadeaus.
    Van harte met manlief en nog een fijne moederdag avond gewenst.

    Ha nog net één bloempje voor mij over....;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt, Saskia! Echt creatief!
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man en alle naasten in je omgeving.
    En dank je wel voor je roos!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww wat zijn dit allemaal schitterende creaties zeg.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Sas ..♥
    Zo te lezen ..heb je een hele leuke dag gehad en een druk creatief weekje met al die verjaardagen ..:))
    Het is altijd mooier als je iets zelfs maakt en de ander weer plezier ervan heeft ..;)
    Liefs en fijne week ..Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat mooi gemaakt, persoonlijk hoor! Is toch even net wat meer..! gefeliciteerd nog met je man! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou jij bent lekker bezig geweest zeg!!Echt alles is origineel en erg mooi gemaakt. Gefeliciteerd nog met je man en ik hoop dat jij ook lekker bent verwend!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. tjee jij bent crea bezig geweest zeg..geweldig allemaal. vooral het ladenkastje is super
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een creativiteit zeg. Je bent goed bezig geweest.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende dingen zie ik allemaal in dit gezellige bericht. En ik schoot in de lach toen die heerlijke kat in beeld kwam... Kortom, ik heb genoten!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sas, Wat een mooie bloemetjes en wat ben je creatief geweest voor iedereen zeg! Heel mooi dat cupcakeje van vilt (ga straks meteen even kijken of ze ze nog hebben hier!) en de stationary box is gaaf geworden zeg! Ik heb er ook al een keer eentje gemaakt maar ik krijg zin om er weer een te gaan maken ook als cadeautje! Het andere zeskantige doosje is ook erg leuk geworden, bij stempeleinmaleins hebben ze heel vaak zulke leuke ideetjes! Vind het telkens weer een uitdaging om dan te beginnen aan zoiets leuks. Het ziet er allemaal weer fantastisch uit hoor. Fijne dag! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke dingetjes zeg, kwam je blog tegen en vind het wel heel leuk, ga je volgen! Kom je ook eens bij mij op visite??

    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Sas, wat heb je weer prachtige kadootjes gemaakt zeg, dat moet een feestje zijn om zoiets te krijgen!
    Geef die lekkere Bowie maar een aai over z'n knappe bol, die lieverd. Hij ligt er weer zo heerlijk bij.
    Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie post weer Saskia met al het mooie roze!!liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Saskia

    Ik heb even heerlijk over je blog gewandeld. Wat een mooie creaties zie ik hier. Je hebt hele mooie cadeautjes gemaakt voor iedereen. De boekjes uit je vorige post zijn ook supermooi.
    Ik kom weer snel op visite hoor.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk de roosjes in de kleine vaasjes en de boekjes in je vorige post zien er super uit !
    ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas