zondag 11 november 2012

Recept voor een koude herfst/winter avond.


Ingrediënten:

Een groot plaid,
Een zacht, groot kussen,
Een warm vest (het liefst een oude die zitten het lekkerst),
1 paar wollige sokken,
1 doos met zakjes voor warme chocomelk,
Koekjes naar keuze,
Het nieuwste Jeanne d'Arc Living magazine.
Bereiding:

-Leg het plaid, het kussen en het magazine klaar op je favoriete plaats op de bank of stoel.
-Zet de waterkoker aan of zet een fluitketel met water op.
-Trek het vest en de sokken aan.
-Leg een paar koekjes op een schoteltje (ter voorkoming dat je in een keer het hele pak leeg eet)
-maak de chocolademelk zoals omschreven op de verpakking, voeg suiker of slagroom toe naar smaak.
-Klop het kussen op - ga er lekker tegenaan zitten - trek het plaid over je benen en dan...
genieten van dit momentje voor jezelf!!!

Alleen dacht Nicky er ook zo over haha.

25 opmerkingen:

  1. zo is het maar net.
    Heeeeerlijk ;-)

    fijne avond.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel goed plan voor morgenavond!!
    Je weet het weer leuk te brengen hahaha.
    Geniet van je momentjes!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie je zo voor me Saskia, lekker warm ingepakt onder de plaid met iets lekkers binnen handbereik, heerlijk!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed plan Saskia, zo zoek ik al een paar weken anijsmelk. Vind ik ook zo gezellig in de herfst. En het smaakt zo lekker. Morgen maar eens een andere supermarkt bezoeken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk recept voor een fijne avond....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet er maar lekker van.......liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga onmiddellijk je recept uitproberen...wedden dat het lukt :-)

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed ga het morgen uitproberen hahaha!!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wahaha....je weet het wel aantrekkelijk te brengen, heerlijk verwenmoment voor jezelf.

    Aha.....komt dat bekende spreekwoord bij jou vandaan:wie zichzelf bewaart, bewaart geen rotte appel. (=je moet voorzichtig omgaan met jezelf, want het is niet vervangbaar.)

    Genietse!!!

    Fijne (blog)week en liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit recept sla ik zeker op :) en ga ik een keer 'maken'..
    ziet er super lekker uit!
    Lieve groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sas,
    Wat een heerlijke geniet-post is dit. Ik zie mezelf ook al helemaal zitten zo en ik voel de ontspanning over me heen komen... heerlijk...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ha wat een leuk idee, dat gaan we vast allemaal doen! Even de vraag wanneer maar een recept kun je steeds weer gebruiken nietwaar? Groetjes en geniet ervan! jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, die katten liggen ook altijd waar jij ook zit. Dat is hier ook zo. Heerlijk he, zo'n avondje. Die zullen er nog wel veel meer komen denk!
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal mijn idee! Als je zelf de slingers niet ophangt.....
    Geniet van het leven als het kan, want er komen vast dagen dat het minder is. Dan kun je terugkijken en er beter tegen kunnen.
    Hartelijke groet en bedankt voor je positieve post.
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HaHa..♫ dit is een beregoed♥ Receptje ♥ deze ga ik♥ komende tijd zeker onthouden♥ hihi..;)))))
    Fijne week Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou een beter recept om de dag door te komen kun je je niet bedenken toch , dit is genieten !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik geniet helemaal met je mee! Alleen in plaats van die warme choco neem ik een lekker gluhweintje! haha!
    Warme avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Sas, wat heb je een heerlijk romantische blog! Ik ga vandaag eens rustig je blog bekijken. En wordt natuurlijk je volger! Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er goed uit Sas, heerlijk!

    Lieve groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super recept Saskia! echt heerlijk toch zo'n geniet moment...en zo te zien genoot Nicky er ook helemaal van...ha,ha!

    Lieve groetjes Narianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sas,
    Wat een zalig recept!Toevallig ook mijn favoriete en dan met mijn jack russel er ook nog bij.Wat heeft een mens nog meer nodig!!!
    Over de fair waar ik as 25 nov.sta heb ik niet veel reclame gemaakt hoor, het is waarschijnlijk kleinschalig,ben er ook nog nooit eerder geweest.Weet ook niet of het wat gaat worden maar aan mij zal het niet liggen.Het is een winterfair in een soort buurthuis in Koedijk (rietschoot,saskerstraat 22).
    Dus als je zin hebt?
    Groetjes en alvast fijn weekend!
    Anita,
    Scarborough Fair

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt genieten! Dit recept ga ik zeker de komende tijd uitproberen ;)

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha de op merking over de koekjes op het bordje, je kent jezelf het beste ja!
    Schattig dat de kat ook gezellig een plekje zocht, mooie foto!
    Mooi tafeltje heb je gekocht in onze provincie, ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien.
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas