zondag 30 december 2012

Laatste post.

Laatste post voor dit jaar dan hé, ik denk nog lang niet aan stoppen hoor!

Bij mijn vorige post dacht ik eigenlijk al dat het de laatste zou zijn in het jaar 2012 maar ik kreeg allemaal leuke dingen die ik toch nog even wil laten zien en daarom ben ik alsnog even achter de computer gekropen.

Onder de kerstboom had ik allemaal cadeautjes voor mij man, dochters en schoonzoon gelegd maar ze waren ook ons niet vergeten!
We kregen heerlijke bonbons en een staatslot en die staatsloterij gaan wij winnen natuurlijk haha. Heb je bij hart van Nederland op SBS6 gezien dat de Primera winkel in Heerhugowaard een gelukssteen heeft liggen waar je je loten op kon leggen zodat je de loterij zou winnen? Nou bij die winkel heeft mijn dochter ze gekocht dus als ik na 1 januari geen posten meer plaats dan weet je het... dan lig ik in mijn bikini op de Bahama's.
Ik kreeg ook nog een handig mini agendaatje voor in mijn handtas, een mooi glas, een kaars, een lekkere gezichtscrème en een heerlijke parfum (de laatste twee mogen mee naar de Bahama's)


















Bij Marja van de blog Atelier Rosabears won ik een hartjes give away. 
Ik deed niet mee voor mezelf maar voor mijn vriendin, omdat ik haar met de kerst ook een lief extraatje gun.
Mocht van Marja zelfs de lievelings kleuren van mijn vriendin doorgeven zodat ze er een echt persoonlijk cadeau van kon maken. Morgen zie ik haar weer en dan hoor ik vast wel wat ze van de hartjes vond!
Nogmaals dank je wel Marja!
Helaas heb ik geen foto kunnen maken omdat ik er niet persoonlijk bij was toen ze het pakje openmaakte daarom hieronder de foto van Marja.

Bij Ria (It's me) bestelde ik twee kerstcadeau's voor mijn man (oeps geen foto van gemaakt!) en daar kreeg ik een heel stel mooie kaarten en deze twee sterren bij...zo lief!!!
Vrijdag werd 's middags de post bezorgd en daar zat een pakje bij met mijn naam erop.
Nou wist ik toch zeker dat ik niets besteld had dus mijn nieuwsgierigheid groeide met de seconde, ik was dan ook blij verrast toen ik het lieve en leuke fijne feestdagen wens cadeautje van Antoinette (Twaatje's diary) ontdekte!
Heel erg bedankt Antoinette, ik heb er een mooi plaatsje voor gevonden!
De afgelopen en de aankomende week hebben we lekker vakantie... heerlijk de tijd om samen leuke dingen te doen.
Mijn man gaat onze teakhoutenkast grijs schilderen en daar hebben we een mooie kleur krijtverf voor uitgekozen.
Gister heb ik geshopt met mijn oudste dochter in Alkmaar.
Vanmiddag zijn we naar de film "Alles is familie" in de bioscoop geweest (echt een aanrader)
Morgen even naar de hobbywinkel en naar de markt.
Woensdag ga ik de kerstboom de deur uit te bonjouren (daar kijk ik enorm naar uit, ik wil mijn huis terug)
Donderdag maak ik er samen met mijn vriendin een workshop dagje van. 
Bij paper & pictures kan je een gratis kerstworkshop downloaden en die gaan we maken.
Op vrijdag gaan mijn zus met haar twee meiden en ik met mijn jongste dochter naar Zaandam om te winkelen en dan gaat het de dametjes voornamelijk om de Primark, mijn zus en ik mogen mee voor het vervoer en de pin haha.

Maar morgen gaan we natuurlijk eerst oud en nieuw vieren met vrienden.
Mijn vriendin is de enige die oliebollen kan bakken waar je geen buikpijn van krijg... ik heb er nu al trek in!!!

Ik wens jullie allemaal een gezellige jaarwisseling en veel geluk, liefde en gezondheid in 2013!

19 opmerkingen:

  1. Lieve Sas, een mooie, gezellige post om het jaar mee af te sluiten! Je rent weer van hot naar her, maar dat is gewoon jij hè! Volgens mij heb jij geen rust in je kont! Ik wens je een supergezellige jaarwisseling en natuurlijk een geweldig 2013! Ik hoop dat we elkaar weer eens tegen het lijf lopen in het nieuwe jaar! Wie weet tot op de Bahama's, hahaha!!!!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wens jou ook een heel goed uiteinde en een frisse start in 2013
    wat een leuke foto;s plaatste je weer
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een gezellige eerste week van het nieuwe jaar!

    Fijne jaarwisseling gewenst en voor 2013 veel geluk, gezondheid en creativiteit.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een echte Saskia post en heerlijk als afsluiter van 2012! Kom goed en veilig het nieuwe jaar in en maak er ies heel moois van......doe je Ingrid de groetjes? Ik hoop dat het goed met haar gaat!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt waar bedoel je een kaart van all seasons en Lydia cards ???...hahahahah!! ik was ze al kwijt...moesten in een ander pakket...domme ikke.....iemand die ze had gekocht mailde me...dat ze er niet bij zaten.....ben blij dat jij ze hebt.....hahahahah!!...liefs van mij...xxx

    Een heel goed en vooral gezond 2013 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en vriendschap van het afgelopen jaar......

    Ik ben zo blij met je !!......

    Liefs van mij....xxx..



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2013 !!!......

    Thank you for your love and friendship over the past year........

    I'm so happy with you !!..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sas,
    Wat ben je heerlijk verwend zeg! Wat een leuke dingen allemaal. En zo lief, die hartjes voor je vriendin!
    En je hebt je vrije dagen lekker volgepropt met allemaal leuke dingen lees ik... Ik wens je enorm veel plezier!
    Voor jou en je gezin een heel fijne jaarwisseling en een geweldig mooi, gezellig en vooral gezond 2013!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk verwend dus, lekker van genieten.
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een heel voorspoedig nieuwjaar.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou en je familie een jaar vol vreugde, liefde, vriendschap, geluk, gezondheid ... liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verwennerij.....
    Een hele fijne jaarwisseling

    Lieve groet
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige laatste(voor dit jaar dan)post ....met prschtige kado's en gezelligheid.
    Hoezo laatste post...als je op de Bahama's zit kun je toch wel even tijd vrij maken om ons even te laten zien hoe geweldig je het daar hebt...hihi
    Eigenlijk verwacht ik wel een uitnodiging van je om een weekje over te komen hoor...proest!!!!!
    Meisje....ik wens jou en je geliefden een hele fijne jaarwisseling toe...liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben jij heerlijk verwend. Geniet van je kadootjes!
    Ook voor jou een fijn eindejaar en een heel mooi begin van het nieuwe jaar!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne jaarwisseling Saskia en ik wens je een heel mooi nieuw (blog) jaar!

    Heerlijk post was dit om te lezen, zo vol met allerlei mooie, leuke en lieve dingen. Bedankt voor je
    altijd mooie reacties bij mij.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013 gewenst en dat we ook het komend jaar volop mogen genieten van je mooie blog lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Sakia....Wat ben jij heerlijk verwent zeg !!!!!
    Maar ik wil je natuurlijk even een hééø gelukkig en vooral gezond nieuwjaar toewensen voor jou en je dierbaren en ik hoop weer op een mooi blogjaar waar wij weer kunnen genieten hier bij jou van je mooie en vaak ook wel vrolijke posten....
    Ik kom hier graag even bij jou langs hoor !!!!
    Lieve groetjes....Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Saskia

    Ik las net Pinterest....je berichtje....Ik dacht dat als ik de naam er bij zou vermelden,dat t wel okè zou zijn,maar niet dus.Wel vreemd dat ze dan niet bij mezelf reageert.
    Maar omdat ik niet wil dat anderen er problemen mee krijgen,zal ik ze verwijderen.
    Dank je dat je het hebt gemeld

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha hou ze maar lekker hoor.....is je gegund......fijn weekend liefs van mij...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ....nok...nok....Saskia lig je nog op de Bahama's haha!
    Wat een mooie post heb je gemaakt, super de hartjes die je won, qua geluk kan dit jaar dus niet meer stuk toch?
    Ik wens jullie een gezellig, creatief en gezond 2013 toe!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas