zondag 3 maart 2013

Klaar voor de lente?

Nou ik wel!!!

Welke blog ik ook lees... we zijn er allemaal zo ontzettend aan toe.
Een beetje kleur... een paar stralen zon en een flinke dosis vrolijkheid en warmte.

In ons huis mag er nog wel een beetje lentesfeer toegevoegd worden maar qua kleding ben ik er helemaal klaar voor.
Gister zijn mijn dochter en ik aan het shoppen geweest en wat kleur betreft ben ik behoorlijk uit de band gesprongen.
Normaal gesproken bevat de inhoud van mijn kast weinig kleur (zwart/wit/grijs), hooguit een paar oud roze en taupe kleurige kleding stukken maar niets wat er echt uitspringt, dus de kleur calypso coral en blue haze zijn al echt een hele verandering mag ik wel zeggen.


Corine gaf al een beetje de aanzet met het tonen van haar voorjaars outfit maar ik zou het heel leuk vinden om bij meerdere dames een voorjaars shoppost te lezen.

Niet alleen een schoon, opgeruimd en met zorg ingericht interieur dragen tenslotte bij aan een voorjaarsgevoel, dat doen nieuwe kleren ook!



16 opmerkingen:

  1. wauw, gave kleurtjes Sas, dat kun jij heel goed hebben! dat zachte blauw... prachtig! Enne.. een postje in die trant zou nog weleens héél gauw kunnen volgen, hahaha, het zit al in de pen! Vorige week nl eens de hele kast uitgemest (moest wel, de stang was naar beneden gelazerd, kon het gewicht niet meer dragen, hahahaha!!!!) en toen dacht ik al, zal ik 'em eens kieken.
    Groetjes Elly X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er meer dan leuk uit Saskia, straks ook een fotootje als je het draagt????
    Volgende week 14 graden....eindelijk!!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij super geslaagd, zeg. Ik vind het mooie kleding. Nu maar gauw gaan dragen :-).
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zo te zien ben je wel geslaagd.
    Hele mooie kleding heb je gekocht.
    Laat de lente maar komen
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er vrolijk uit, Saskia! Je bent goed geslaagd! Laat de lente maar komen!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren zeg, en ook zo fijn met elkaar te combineren ! Ik ben fan !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook aan de lente toe.
    Maar die lente outfit... Ik houd niet van kleur, en de winkels hangen er bomvol mee.
    Zit net aan de koffie en heb de kast opgeruimd, nou er hangt niet veel meer in.
    Dus toch snel op zoek naar iets..
    En misschien dan wel een post.

    Fijne zonnige week.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou jij bent er klaar voor!!!
    Ik nog niet....zit nog zwaar in de winter modus...de houtkachel staat nog te brommen...heb het koud maar verlang ook naar vitamine Zon!!

    X Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw heel gewaagt hoor! jij hebt je slag alvast geslagen...en dat voor net zo'n zwart/grijs/wit type als ik, ha,ha!
    Ik heb vorig jaar (op aan dringen van) me ook gewaagt aan een paar meer kleurige outfits...maar moet eerlijk bekennen dat ik daarvan maar één tuniek, en een (beschaafd) gebloemd jurkje heb gedragen...ik ben van mijzelf best een behoorlijk druk, en levendig typje...maar wat kleding betreft voel ik met toch eigenlijk niet zo oké met kleurtjes...maar zacht rose vind ik wel heel leuk als het voorjaar begint...alleen staat die kleur me weer niet zo geweldig, maakt me erg flets...zucht...ja waar een mens zich al druk over maakt, en het mooie weer is nog niet eens begonnen...ha,ha!
    Geniet jij maar fijn van je nieuwe outfits hoor! en het is zeker ook een leuk idee om eens een kijkje in elkaars kledingkast te mogen nemen...dus misschien...ik ga hem eerst maar weer eens uitzoeken/opruimen/ en een zak voor Dorcas vullen, en dan zal ik eens kijken wat ik te showen heb!

    Een fijne maandag en lieve groetjes! Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sas,
    Heerlijk die nieuwe lente/zomer kleurtjes. Ik kan ook niet wachten. Buiten schijnt de zon en is de lucht strakblauw. Dan lijkt het of het al heerlijk is buiten, maar ik vond het daarnet nog behoorlijk fris. Die zomerjas laat ik nog maar even voor wat hij is...
    Ik wens je een heel mooie nieuwe lenteweek...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi wat een leuke kleurtjes allemaal, laat de Lente maar komen hoor...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Saskia

    Hey wat leuke kleding heb je gekocht en inderdaad mooie kleurtjes.
    Oh en wat is het mooi weer hèh?!Eingelijk zonde om achter de pc te zitten,maar tussen het poetsen door,bezoek ik even wat Blogs.

    Veel plezier met je leuke kleding

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou jouw aankopen zijn best kleurig zeg ;)
    Heerlijk deze lenteweek hè?! Vandaag had ik mijn nieuwe zilvergrijze lentetrui aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o wat een fleurigheid, super leuk. ik even bij gelezen, maar go wat verveelend voor je. Ik wens je heel veel suc6 met het zoeken naar nieuwe weg!Tja en die mooie kleurige voorjaarskleding die zit bij ons in een verhuisdoos..ja, de financiering hebben we, nu nog het huis..tot snel, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleurtjes Saskia.

    Maar helaas zul je nog even moeten wachten met het dragen ervan.

    Pufff koning winter is weer helemaal terug!Ik weet nu hoe het bij jullie is, maar hier ligt zelfs behoorlijk wat sneeuw!

    Niks aan te doen.....het gaat vast weer over!!


    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooh wat heb jij een prachtige kleren gekocht Saskia! Leuk hoor al die kleurtjes. Ik grijp helaas al heel snel naar zwart (lekker veilig. Het is bij mij in de kast dan ook best somber....
    fijne zondag, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas